Despre mine

Fotografia mea
Veselă, sociabilă, visătoare

vineri, 15 iulie 2011

Trandafirul și privighetoarea

Autor : Omar Khayyam
Două catrene



                            Eu sunt minunea lumii, spunea ieri trandafirul.
                            Cine-ar avea curajul să-mi facă vreo durere?
                            Cânta privighetoarea şi repeta zefirul;
                            O zi de fericire, un an de lacrimi cere...
                                                      *
                            Priveşte! Trandafirul se leagănă în vânt.
                            Ce pătimaş îi cântă de sus privighetoarea!
                            Bea! Ca să uiţi că vântul va scutura azi floarea
                            Şi va lua cu dânsul fermecătorul cânt...

Un comentariu:

  1. Eu sunt minunea lumii, spunea ieri trandafirul.
    Cine-ar avea curajul să-mi facă vreo durere?
    PANA SI ELE....
    SUPERB,MERCI PENTRU OCAZIE.

    RăspundețiȘtergere